HTML

Köszöntés

A blog minden PC-vel kapcsolatos dologról fog szólni, de a körülöttem történő vicces, érdekes eseményekről, pillanatokról is beszámolok! A humor sem mellékes! Ide lehet üzenetet küldeni: mindenamipc04@gmail.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Sárközi Szabolcs: Köszi Marci és sajnálom, hogy abbahagytad. De kommentelni lehet nálam :D (2009.08.31. 15:42) Itt a vége, fuss el véle...
  • LaUr€e: Jó rendben...de anno egyes boltokban volt több is mint 13000 forint! (2009.06.18. 19:15) Crysis - Értékelés
  • Sárközi Szabolcs: Egy kis javítás: a játék ára 2000 Ft jelenleg. Egyébként jó a post. (2009.06.15. 21:16) Crysis - Értékelés
  • LaUr€e: Köszi!Hát nem vok még akkora Pro, szóval nálam ez már nem rossz :P! (2009.04.23. 17:46) A legjobb Counter-Strike pillanatom
  • >JoKeR<: More:) Nem mondom,hogy rossz volt:) De ha inkább 1v5 be hoznád le a kört akkor jobb lenne. Egyébként is azon a szerveren (8/b) nem járnak fle olyan nagy számok:P De ettől függetlenül grat... Nah bye... (2009.04.23. 16:46) A legjobb Counter-Strike pillanatom
  • Utolsó 20

Fifa 09 - Értékelés

LaUr€e 2009.04.26. 19:20

Sziasztok!

Itt lennék az értékeléssel a Fifa 09-ről.

Grafika

Végre a EA tervezők megadták nekünk PC játékosoknak a NextGen grafikát, ami eddig csak Xbox360-on és PS3-on volt (bár azok akik PS2-n játszanak még mindig nem élvezhetik a NextGen-t).Az arcok nagyon szépen ki lettek dolgozva.Könnyen felismerhetőek lettek az ismert(ebb) játékosok.Például ő itt:
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Van még például 3D-s fű, ami kirugásnál, szabadrugásnál látszik.Én azt gondoltam, hogy ha messzebbi kép van akkor is látszik a 3D-s fű, de így is kitettek a magukért a tervezők a grafikával.(Mondjuk azt még mindig nem értem, hogy a béna papírtábla szurkolókat miért nem lehetne lecserélni, de mindegy.)

Irányítás

Ami itt érdekes, az az új, egérrel való irányítás.Ebből én nem érzek sokat, mert nem billentyűzettel, hanem gamepad-del játszom.Amit láttam belőle, az jött le, hogy nem lehet rossz dolog.Akár egérrel mehetünk, lőhetünk, becsúszhatunk.Érdekes és ötletes.

Adidas Live Seson

Na hát, amikor ezt megláttam...(tyuhhhúúú).Ez arról szól, hogy kiválasztassz egy kedvenc csapatot, és ennek a valóságbeli meccseit írja ki, ha belépsz a Fifába.Le lehet tölteni az új igazolásokat is.Szerintem ez is egy jó dolog.

Játékélmény

Na igen!A 07-tel élvezet volt játszani.A 08-cal az volt a baj, hogy nem találtam meg azt a szintet, ahol kihívás volt, de mégis tudtam győzni.Félprofin aláztam, profin meg egymás után kaptam a gólokat.De itt nem!

Hangok, kommentek

Mint minden évben, idén is bővült "Pisti és Ricsi" szókincse(:D) ami azért jó, mert a 07-nél sokan mondhatták, hogy azért egy félidőn belül 6 "Fejében az ereje!" megszólalás kicsit erős, de így, hogy megint több komment van, ez elkerülhetőbb lett.

Összegzés

Összességben egy nagyszerű játékról van szó, ami már évek óta tartogat új dolgokat.Ha nem is sokat, mindig egy kicsit változik.

 

Végül itt a rövid értékelés:

Grafika : 9
Játékélmény: 9
Irányítás : 8.5
Hangok : 8

 Átlagban a játék a 9-es osztályzatot kapta!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lauree.blog.hu/api/trackback/id/tr271087778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása